Sunday 10 October 2010

Potluck alumni KLM

Not sure the correctness of the title (sila cek kt fb)
Actually, it’s a very sudden decision to join dat program evento I click maybe attend the event (saje je ltk niat walaupun mmg xnk pegi pd asalnya)…
But dgn tetibe I want to join da program..
Ok, laa… gelak2.. b’cerita dis n dat..
Reduce my level of stress n nervous of handling my 1st big event.. uish, terpk blk.. go away2.. I dun want to think bout it… Monday nti pk ok!!!
back to da story.. yes, it is reduce the stress of keje, demosa…
Waaa.. kami sesat.. from bangi tu puncak alam take bout 3 hours..sgt sgt lama..
But everything goes just right laa….

Jumpa bbdk klm y sgt2 lama tidak jumpa..
2 years xcontact .. kalo contact pn, sket2 je kot sbb b4 dis keje sesuke hati..
X permanent as currently, so, as I like.. nk resign2.. dakara, couldn’t join anything la sbb bz with interview n soever n bla2 (wut da h*** I did in 2 yers eh???)…
So conclusion of dat program..
Aym bbq sgt sedap, thanks to cik aemi
Coleslaw jgk, thanks to cik nad n me (hee, tlg potong carrot sket ok)
Cocktail too, thank to akak wife a.zul (lupe name, aiyoh, ampun dipinta)
Teh tarik which is only 1 cup je ditarik, thanks to kk afzan…
Air soya jgk lg, thanks to a.usop
Rendang n ketupat daun palas pn sama, thanks to akk wife a.zul lg..
N all da fud n drinks.. sgt2 sedap….
For da transportation, thanks to nad y dgn gigihnya, finally succeed to bring herself n me to da destination dgn selamat n a.spot y tlg anta blk umh walaupun looks very2 tired n sleepy..
So, 1.30p.m to 11.35 p.m….
Tanashi desu yo!!!!!...
PS: y sebenarnya, sy sgt2 segan utk tompang kete org, dh la xisi minyak kete pn..huhu.. tp.. dunno laa, I’m become more2 shameless *blushing*… nti belanja eh korang, tuntut la pd bila2 masa .. (^.^)

No comments:

Post a Comment