Tuesday 25 January 2011

Stop Jatuh Centa Miss Linn

Centa, Love, Crush, Ai, Koi, Sarang…
N etc… (byk lg tau, tp xsure da spelling, huhu)
Waaaaw… byknya…
As drama addicted haruslah kaan…
But do I noe wut is a real luv mean??
Haruslah xtau.. erm.. mada2.. belum tau..
So, akn tau kah? Selagi hayat di kandung badan (nyanyi cm Lan n Noh nyanyi ok)..
Hee.. actually just teringat sesi lunch with my colleague, last week.
Location: Kedai Mamak kt Warta, kuar ngn K.Sab, Kedai Mamak laa, mane lg..
Topic Perbincangan: Husband org y gedik o the girl?
Girl’s talk: bla2.. so, I think y menarik, when I said, nk buat cmne, dah terjatuh centa, xleh buat ape dh.. n 1 of my colleague say, ade ke centa sbnrnya?? Centa btw guy n girl, ade kew? Centa btw Parents, siblings, n of course y Maha Esa, mmgla wujud, nyata dan real bkn Imaginary, so xperlu ltk i (ok, y ni I y tmbh sdri). But btw guy n girl, centa tu ada atau diadakan atau ntahlaa, xphm la akk tu ckp.. I knk2 lg ok, 23 taun, 2 bln (nk msk), so, oweys think centa spt dlm cite Shrek tu la kn... Then I pn b’pk….

Dush, baru tersedar, actually I dunno wut is luv btw guy n girl actually is.. n oweys claim I’m falling in luv lgk n lgk..
Hoho.. ok, I fall in luv as a fan je.. luv y xreal, y ade i, (Imiginary number), luv long distance, luv y ade rindu, luv y I need to c him every day, I need to hear his voice every day.. luv y mcm real luv.. eish, real luv tu mcm mane ye?? Gosh, pathetic pulak rase.. childishnya.. I tot, I matured enough but.. maikka.. himono onna kah I?? Amemiya Hotaru???? Perhaps so.. not bad pe.. himono onna saigouuu… (nnti nk buat n3 psl ni)..
Currently, mad in luv with oppa, hari2 nk tgk dia, dgr suara dia.. how come u, oppa.. kenapa comel sgt oppa.. bila cenyum tu, kenapa jadi sgt kawaiii… dino pn xcomey cm oppa, walaupun pegi jumpa dino smpai 2 kali sbb nk compare kecomelan.. tp still…oppa menang lg… cmne nk jatuh centa betul2 ni.. thn ni da 24, next yer, 25, 26, 27, 28, 29, 30 n… o’oo… kalau pnjg umurla kn… live as himono onna kah? Himono onna pn ade buchyou.. huk3..

VS

PS: bila demam, otomatikly, jari jemari meracau kt blog..
PPS: Honestly type, penah jatuh centa betul2 tp dh lupa cmne rase.. cmne dh eh?
PPPS: xkisahlah ape2 pn.. jnji bhgia.. should b.. talking bout should b, its oweys happen in contrast.. erm.. I xhepi tp kenapa……. Sbb… blh tgk oppa dri jauh jew.. huk3… (my crazy just… run3…eish, lagu oppa lagi).. yameru, cik Linn.. (-.-")
Oppa, tasukette..
Moral of da n3 actually: husband org jgn gewdik, gegirl jgn gewdik jgk.. Dino, tlg tmbh kecomelan anda. Oppa, tlg kurangkan kecomelan anda, n nyanyi, jgn best sgt.. letey la nk tgk oppa n dgr suara oppa jew.. byk keje lain ok..
Demam selsema.. tlg cpt baek.. I xblh MC dis week sbb, next week I cuti pnjg.. cuti kahwen…
Uncle I..
Omedetou Ayh Pi a.k.a Sir Hana ---- tiba2…

4 comments:

  1. hohooooo....manisnya senyumanmu....

    ReplyDelete
  2. cm kenal jh ni.. fujimaru kun kah??... muahahaha

    ReplyDelete
  3. cinta sejati ibarat hantu.. ramai bercerita tapi jarang yang jumpa..hehehhe.

    harap jumpe cinta sejati soon.hehe

    jodoh, maut dan rezeki itu rahsia Allah. jadi berdoa lh untuk yang terbaik...
    jaaaahh!

    ReplyDelete
  4. sokaa sokaaa.. eh??? centa = hantu.. kowaiii.. xsey xsey...

    ReplyDelete